Γιολάντα Ευφροσυνίδου

Γιολάντα Ευφροσυνίδου

Διευθύντρια Marketing Omnichannel, Metro

Η Γιολάντα Ευφροσυνίδου είναι έμπειρη επαγγελματίας στον τομέα του Marketing με εξειδίκευση στο Πολυκαναλικό Marketing B2C και B2B, όπως επίσης και επιλεγμένη στη "Marketers Powerlist 100". Τα τελευταία χρόνια έχει ξεχωρίσει στον τομέα του E-commerce B2C/B2B, Gamification και Retail Media, φέρνοντας έναν πλούτο εξειδίκευσης σε στρατηγικές ανάπτυξης, διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και διάδρασης μαζί τους σε online και offline επίπεδο.

Επί του παρόντος, ως επικεφαλής Marketing Omnichannel στη Metro AEBE, ηγείται μιας ομάδας πολλαπλών δεξιοτήτων και πρακτικών, που αναπτύσσουν και εκτελούν στρατηγικές που οδηγούν σε αποκλειστικές συνεργασίες με αξιοσημείωτα ορόσημα, όπως η καινοτομία της γρήγορης διανομής με την υπηρεσία Speedy του eshop My market, την στρατηγική συνεργασία στο Skroutz market place και την Wolt. Έχει διατελέσει επικεφαλής σε θέσεις ευθύνης στον κλάδο της καταναλωτικής έρευνας, των τηλεπικοινωνιών και σε FMCG πολυεθνικές εταιρίες, επιτυγχάνοντας σημαντικά καθαρά έσοδα μέσω συνεργασιών.

Με πτυχίο στα Μαθηματικά, μεταπτυχιακές σπουδές σε Operational Research & Statistics, και MBA από το Πανεπιστήμιο του Leicester, διακρίνεται από το πάθος για τεχνολογικές καινοτομίες και τον τρόπο που προσαρμόζονται αυτές σε τακτικές και συνεργασίες Marketing.
Η συμμετοχή της στο e-Commerce Summit, αποτελεί μια ευκαιρία να μοιραστεί εμπειρίες και διδάγματα από το ταξίδι της, με στόχο την ανταλλαγή αξιόλογων απόψεων για την κατανόηση και μελλοντικών στρατηγικών στο δυναμικό κόσμο του Hλεκτρονικού Eπιχειρείν.