Τερέζα Χατζηγιαννάκη
Mε πάνω από 17 χρόνια εμπειρία στο retail marketing & branding η Τερέζα Χατζηγιαννάκη έχει ηγηθεί στη δημιουργία, επιμέλεια και εμπορική διαχείριση branded media & platforms τα οποία αποτελούν ένα επιδραστικό media hub και touchpoint για την ελληνική αγορά beauty & fashion συντελώντας στη διατήρηση του brand και της εταιρίας Ηοndos Center στη κορυφή της προτίμησης του ελληνικού κοινού. Υπηρετώντας με όραμα μια στρατηγική Ο+Ο επικοινωνίας η μετάβαση της εμπειρίας των φυσικών καταστημάτων Hondos Center στο eCommerce και στη συνέχεια σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες του brand, αποτέλεσε ένα ακόμη μεγαλύτερο challenge το οποίο οι ομάδες Marketing & Operations συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν με επιτυχία, επιμονή και δέσμευση για καινοτομία ενισχύοντας το brand equity και τον ηγετικό ρόλο των Hondos Center στην ελληνική αγορά.
Η Τερέζα μετά την αποφοίτηση της από το τμήμα Οικονομικών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών MSc in Marketing από το Stirling University στη Σκωτία. Σε προηγούμενη εμπειρία της έχει διατελέσει ως στέλεχος branding & marketing, business development, project management, consulting και επικοινωνίας με επενδυτές σε diverse αγορές όπως αυτές της βιομηχανίας φαρμάκων και της Ανάπτυξης κρατικών τουριστικών ακινήτων και properties. Eχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα summits και conferences ως spokesperson των εταιριών που εκπροσωπεί σε Ελλάδα και εξωτερικό ενώ αποτέλεσε key project manager σε ομάδες εργασίας για business re-engineering, ανάπτυξη σε ξένες αγορές και IPO filing.